Mudubudu.lt
Sodas ir daržasRankdarbiaiŠeima ir laisvalaikisSportas ir sveikata
Alternatyvus gydimasis
• Obuolių acto naudingumas sveikatai
• Pagalba virškinimo sistemai
• Kokių vitaminų jums trūksta
• Grybų nauda sveikatai
• Ajurveda
• Akupunktūra ir svorio metimas
• Gydomieji augalai
• Medaus gydomoji galia
Grožis
• Kaip kovoti su celiulitu
• Grožio pasiūlymai
• Plaukų priežiūra vasarą
• Drėkinamasis kremas
• Magnio druska
• Kaip panaudoti sodą
• Plaukų problemos
• Kokosų aliejus
• Rudens šukuosenos
Sportas
• Kaip pradėti sportuoti
• Širdies susitraukimų dažnis
• Sporto šakos
• Raumenų tempimas
• Pratimai pilvo raumenims
• Pratimai šlaunims
• Efektyvesnės treniruotės
• 30 priežasčių sportuoti
• Geriausios dainos bėgimui
• Aerobika
• Valgyk ir sportuok
Sveika mityba
• Gyvenimo pokyčiai leidžiantis gyventi ilgiau
• Vaisių ir medaus sirupai
• Produktai, kurie degina riebalus
• Sumuštiniai
• Patarimai sveiko gyvenimo link

Gyvenimo pokyčiai leidžiantis gyventi ilgiau

Gyvenimo pokyčiai yra paprasti ir visiems žinomi: Maitintis sveikai, sportuoti ir atsisakyti žalingų įpročių.  Labai svarbu išlaikyti tinkamą kūno svorį, nes nuo jo priklauso jūsų kraujotakos sistemą.  Kad palaikyti normalų kūno svorį, rekomenduojama laikytis Viduržiemio jūros dietos. Tai puiki dieta, kuria jau išbandė milijonai žmonių. O kiekviena dietą, kur kas veiksmingesnė jei yra derinama su sportu. Fizinis aktyvumas turi užimti mūsų gyvenime taip pat labai svarbią vietą. Jau nuo pirmųjų žingsnių mes turime judėti, nes tik fizinis aktyvumas padeda tinkamai formuotis mūsų kūnui, vėliau jį išlaikyti stiprų. O sportuojant svarbu savo organizmo neteršti žalingais įpročiai. Tyrimai parodė, kad rūkaliai vis dar miršta anksčiau už nerūkančiuosius, kurie nesportuoja ir turi antsvorio.
Vanduo mūsų organizmui yra vienas svarbiausių dalykų. Be vandens mes negalime gyventi ir rodos visi tai žino. Tik mažai, kas suvokia, kad gryno vandens niekas nepakeis. Todėl per dieną geriame daug gazuotų gėrimų, sulčių ar dietinių kolų. Tai tikrai ne pats geriausias sprendimas, todėl siūlome pradėti gerti tiesiog vandenį iš krano. Mūsų vandentiekiuose bėgantis vanduo yra tinkamas gerti.  Jame gausu mineralų ir visų medžiagų, kurių mūsų organizmui iš tiesų reikia. Pavyzdžiui mineraliniai vandenys, kuriuose gausu druskų. Jei tokį vandenį gersime nuolat, druskos pradės kauptis mūsų organizme. Gerdami tai kas papuolą po ranka dažniausiai tik apsunkiname savo kūną nereikalingomis medžiagomis ir dažikliais. O reguliariai geriant dietinius gėrimus, kuriuose yra dirbtinio saldiklio (E955), mūsų organizme išsivysto nejautrumas insulinui. Todėl tokie gėrimai gali sukelti diabetą. Tad pagrindinės taisyklės, kurios padės gyventi ilgiau yra: mesti rūkyti, laikytis viduržiemių jūros dietos, gerti daug vandens ir sportuoti.

 

 

© 2011-2017 mudubudu.lt | Visos teisės saugomos