Mudubudu.lt
Sodas ir daržasRankdarbiaiŠeima ir laisvalaikisSportas ir sveikata
Vaikams
• Spalvinimo paveiksliukai
• Užduotys vaikams
- Labirintai
- Raidelės
- Skaičiukai
- Puzle
- Sujunk taškus
- Spalvotas popierius
- Surask
- Apvesk
- Darbai iš popieriaus
- Širdelės
- Mokomės piešti
- Mokomės skaičiuoti
- Laviname atmintį
- Galvosūkiai
- Piešiame piršteliais
• Popierinės lėlės
• Piešimas ant veido
• Kvietimai vaikams
• Popierius laiškams
• Karpiniai iš popieriaus
• Stalo žaidimas
- Žaidimas suskaičiuok
• Kaukės vaikams
• Dainelės vaikams
• Žaidimai su spalvomis
• Diktantai
• Aktyvus vaikas
- Aktyvūs žaidimai namuose
- Loginiai žaidimai
- Eksperimentai
- Linksmi žaidimai vaikams
- Žadimai vaikams iki 2m
• Logopediniai pratimai
• Darbeliai vaikams
- Origami
• Mokomės skaityti
• Velyku desertai
Nėštumas
• Nėščiosios savijauta
• Nėštumo kalendorius
- Pirmas nėštumo mėnuo
- Antras nėštumo mėnuo
- Trečias nėštumo mėnuo
- Ketvirtas nėštumo mėnuo
- Penktas nėštumo mėnuo
- Šeštas nėštumo mėnuo
- Septintas nėštumo mėnuo
- Aštuntas nėštumo mėnuo
• Nėščiosios mityba
• Priešlaikinis gimdymas
• Kūdikio padėtis gimdoje
• Sąrėmiai
• Gimdymas ir pogimdyvinis periodas
Laisvalaikis
• Valentino diena
• Dovanų idėjos Kalėdoms
Šventos Velykos
Vaiko raida
• Vaikų intelektas
• Žaidimų svarba vaiko raidoje
• Prieraišumo jausmas
• Vaiko auklėjimas ir elgesys
• Vaikų mityba
• Piešimo raida
• Vaiko svoris
• Kūdikio pažintis su lauku
• Kūdikio dienos režimas
• Naujagimių odelė ir maudymas
• Kaip auklėti vaiką?
• Vaiko valios ugdymas
• Kaip vaiką ruošti mokyklai
• Motyvacija vaikui mokytis
• Taisyklės ir ribos
• Brolių ir seserų tarpusavio bendravimas ir konkure
• Kūdikio ir vaiko miegas

Šeštas nėštumo mėnuo

Šio mėnesio pradžioje jūsų mažylis jau pradeda girdėti, todėl drąsiai kalbėkitės su pilvuku. Tik nešaukite garsiai, net mažylis gali įsigąsti ir sukrūpčioti. Širdies rimtas jau yra mažesnis ir plaka iki 140-150 dūžių per minutę. Organai jau atlieka savo funkcijas, beveik visiškai susiformavo alveolės plaučiuose, tačiau jie dar užpildyti skysčiu ir nefunkcionuoja.  Turėtumėte pajusti, kad jūsų mažylis darosi vis judresnis, nes jis išbando įvairius judesiu, sukiojasi kol turi vietos gimdoje.

Nėštumo pojūčiai

28 nėštumo savaitė

Jausite vaisiaus judesius, pagausės makšties išskyrų. Jausime pilvo apačioje tempimą. Vidurių užkietėjimas, rėmuo, virškinimo sutrikimai, galvos svaigimas, kraujavimas iš nosies, puikus apetitas, kojų mėšlungis, patinę keliai. Pilvo niežėjimas, nugaros skausmas.

Kūdikio spardymasis

Kojų mėšlungis

Kartais jūsų mažylis gali judėti kelias dienas gana energingai, o kitas dienas būti visiškai ramus. Todėl neįsigąskite, jei keisis jo judesiu dažnumas. Tiesiog jei jūs daugiau vaikštote ir judate, kūdikis greičiausiai nuraminamas ritmingo jūsų judėjimo, todėl mažiau juda. Bet jei daugiau sėdėsite, mažiau judėsite jūsų mažylis greičiau ir vėl pradės judėti.

Kūdikiai patys aktyviausi būna nuo 24 iki 28 savaitės. Jų judesiai yra atsitiktiniai ir trumpi, todėl gali būti, kad jų nepastebėsite jei busite užsiėmusi. Vėliau pamatysite, kad vaisiaus judesiai ir poilsis turi rimtą.

Nuo 28 savaitės gydytojas gali paprašyti ryte ir vakare skaičiuoti vaisiaus judesius. Prieš pradėdama skaičiuoti, pažiūrėkite į laikrodį. Skaičiuokite įvairius judesius, tiek silpnesnius, tiek stipresnius.  Kai suskaičiuosite dešimt, pasižiūrėkite į laikrodį. Dažnais atvejais gali būti, kad dešimt judesiu pajusite per dešimt minučių. Jei per valandą nesuskaičiavote dešimt judesių išgerkite pieno ir truputi užkąskite. Tada vėl atsigulkite, atsipalaiduokite ir skaičiuokite. Jei per dvi valandas nesuskaičiavote dešimt judesių neatidėliotinai kreipkite pas gydytojus.

Gimdoje augantis vaisius tampa vis stipresnis, todėl nenustebkite gavusi itin stiprius spyrius, kurie gali būti net skausmingi.

Kojų mėšlungis dažniausiai pasireiškia antro trimestro metu ir gali tęstis iki pat gimdymo. daugiausiai kojų mėšlungis jus užklupti nakties metu, bet galima padaryti, kad jie šiek tiek palengvėtų.

Kadangi manoma, kad mėšlungį sukelia fosforo perteklius, bet kalcio trūkumas kraujyje, papildomai vartokite kalcio priedus neturinčius fosforo. Jei tai nepadės pasitarkite su gydytoju, gali būti, kad jis rekomenduos mažiau gerti pieno ar valgyti mėsos produktų, kuriuose gausiu fosforo.
Venkite stovint ar sėdint kojas vienoje vietoje laikyti ilgesnį laiką. Kas dešimt ar dvidešimt minučių, jas pajudinkite, pakeiskite atramos tašką, jei turite galimybę pasivaikščiokite.
Jei nuolat stovėjote ir jaučiate kojose sunkumą atsigulkite ant kairiojo šono ir ramiai pagulėkite. Duše kojoms darykite šilto ir šalto vandens kompresus, paleiskite didesnę srovė, kad kojas srovė masažuotų. Taip pagėrės kojose kraujo cirkuliacija.
Mėšlungį gali sukelti ir nuovargis, bet  didėjančios gimdos spaudimas tam tikrų nervų, todėl dieną mūvėkite elastines kojines ir dažnai darykite poilsio pertraukėles, iškėlę kojas aukštyn.

Jei mėšlungis sutraukia blauzdą, ištieskite koją ir lėtai sulenkite per kelį.

 

1 mėnuo 2 mėnuo 3 mėnuo 4 mėnuo 5 mėnuo 6 mėnuo 7 mėnuo 8 mėnuo 9 mėnuo

 

 

 

© 2011-2018 mudubudu.lt | Visos teisės saugomos