Mudubudu.lt
Sodas ir daržasRankdarbiaiŠeima ir laisvalaikisSportas ir sveikata
Alternatyvus gydimasis
• Obuolių acto naudingumas sveikatai
• Pagalba virškinimo sistemai
• Kokių vitaminų jums trūksta
• Grybų nauda sveikatai
• Ajurveda
• Akupunktūra ir svorio metimas
• Gydomieji augalai
• Medaus gydomoji galia
Grožis
• Kaip kovoti su celiulitu
• Grožio pasiūlymai
• Plaukų priežiūra vasarą
• Drėkinamasis kremas
• Magnio druska
• Kaip panaudoti sodą
• Plaukų problemos
• Kokosų aliejus
• Rudens šukuosenos
Sportas
• Kaip pradėti sportuoti
• Širdies susitraukimų dažnis
• Sporto šakos
• Raumenų tempimas
• Pratimai pilvo raumenims
• Pratimai šlaunims
• Efektyvesnės treniruotės
• 30 priežasčių sportuoti
• Geriausios dainos bėgimui
• Aerobika
• Valgyk ir sportuok
Sveika mityba
• Gyvenimo pokyčiai leidžiantis gyventi ilgiau
• Vaisių ir medaus sirupai
• Produktai, kurie degina riebalus
• Sumuštiniai
• Patarimai sveiko gyvenimo link

Patarimai sveiko gyvenimo link

Kai suskausta širdis, ar sušlubavusi sveikata prabylą apie tai, kaip netinkamai ją rūpinamės, neretai atverčiame savo sąžinės puslapį, kad galbūt metas pradėti rūpintis ją tinkamai. Tik tarp aibės patarimų kaip gyventi sveikai pasiklystame. Puolame į alinančias dietas, iškart nubėgame 5km ir kitą dieną aimanuojame, kaip viską skaudą. Mylėti save, savo kūną reikia, tik jei ilgą laiką gyvenote kitaip, būtina viską daryti iš lėto. Kaip mažas vaikas mokosi vaikščioti, taip reikia išmokti ir sveikai gyventi. Sveika mityba gali pakeisti genetiškai paveltų ligų kodą.  Todėl siūlome patarimų kaip pradėti sveikai gyventi. Nesiimkite jų visų iškart, pamažu į savo sveikos gyvenseną įtraukite punktus, kol įprasite.
Patarimai sveiko gyvenimo link
1. Valgykite teisingus pusryčius. Vos tik atsikėlę išgerkite stiklinę ar dvi vandens. Pažadinsite virškinimo sistemą. Pusryčiauti pradėkite po 30-60 min. Pusryčiams puikiai tinka nesaldintos košės: grikių, avižų, bolivinės balandos, ryžių. Košės netinka skanintos uogienėmis, sviestu ar džiovintais vaisiai.  Cukrus trikdo krakmolingų produktų pasisavinimą.  Košės skaninkite įvairiais prieskoniais.  Pusryčiams taip pat tinka vaisių salotos, kiaušinis ar sveikas sumuštinis.
2. Gerk daug vandens (jei inkstai sveiki 8-10 stiklines per dieną). Jei dažnai vartojate vaisvandenius ir saldintus gėrimus, pirktines sultis, pirmomis dienomis vanduo iš krano gali būti didelis išukis. Bet po kurio laiko, vanduo taps toks skanus, kad nenorėsite gerti nesveikų gėrimų. Nuolat vartojama dietiniai gėrimai ir kola gali sukelti diabetą.
3. Nebepirkite sulčių, net jei rašoma 100 % sultys. Geriau nusipirkite vaisių, juos nuplaukite sodos tirpalu ir išsispauskite patys. Jei norite išvalyti organizmą rinkite vaisius turinčius daugiau vitamino C. Didelėmis vitamino C dozėmis galima visiškai išvalyti organizmą ir neutralizuoti bakterijas, bei virusius, sukeliančius ligas.
4. Daugiau vaikščiokite. Fizinis judėjimas turi būti neatsiejama mūsų dienos dalis, todėl stenkitės kuo daugiau vaikščioti gryname ore. Pakanka neskubaus pasivaikščiojimo ir galima sumažinti insulto grėsmę. Per savaitę 4-7 valandų pasivaikščiojimas puiki pradžia sveiko gyvenimo link. Vėliau trukmę ilginkite 8-14 val. Nėra laiko? Eikite į darbą pėsčiomis. Toli darbas? Pastatykite mašiną toliau ir nueikite į darbą. Visada viską galimą, tik reikia norėti.
5. Įtraukti į savo mitybą daug baltymų turinčių produktų: Kaip vištienos krūtinėlė, kalakutiena, veršiena, tunas, lašiša, varškė ir t.t.5. Valgykite salotas kiekvieną dieną. Salotos, špinatai, daržovės, turi būti kiekvienos dienos meniu. Jei nepatinka valgyti vienas salotas, galite mėginti dėti į sriubą arba maišyti sumuštiniuose.
6. Vietoj kaloringų saldumynų rinkitės vaisius.  Cukrų dažniau keiskite į natūralius saldiklius, kaip medus. Tinka juodas šokoladas.
7. Vakarienei, ar pusryčiams vartokite košes. Kaip avižų, grikių, ryžių ir kitų kruopų. Venkite vartoti kviečius. Yra įrodyta, kad kviečiuose (taip pat sojose, miežiuose ir rugiuose) yra daug glutamino ir apsarto rūgšties. Tai medžiagos kurios gali paveikti smegenų neuronus ir sukelti didelė nervinių ląstelių receptorių aktyvumą. Kviečiai yra nuodingi smegenims.
8. Rinkitės neriebų pieną, o jei norite užkandžiauti išgerkite kefyro su džiūvėsėliu. Užkandžiam tinka ir riešutai, džiovinti vaisiai. Džiovintus vaisius rinkitės ekologiškus, nes kad vaisiai džiūtų į juos taip pat deda chemijos, taip jie džiūdami nepelija. Arba vaisius rekomenduojame susidžiovinti patiems.
9. Miegok mažiausiai 10 valandų. Kiekvienai gerai savijautai svarbus poilsis ir geras miegas. Vieniems jo reikia mažiau, kitiems daugiau miego valandų.  Bet žmogus privalo turėti mažiausiai 8 valandas per parą miego.
10. Laikykite dienos režimo. Valgyk, sportuok, eik miegoti ir keltis tuo pačiu metu. Neveltui dienos režimo mokome laikytis nuo pat pirmųjų dienų. Nes tai būtina sveikam vystymuisi, nervų sistemai ir gerai savijautai.
11. Nevalgykite desertų vakarais. Cukrus suteikia energijos, todėl saldumynai vakarais neleis kūnui pasiruošti vakarui ir miegas nebus toks kokybiškas, kaip turėtų būti.
12. Vartokite maistą, kuriame daug skaidulų.
13. Penktadieniais laikykite pasninko ir valgykite tik žuvį.
14. Gerkite nesaldintą arbatą.
15. Jei vakarus esi įpratusi leisti prie televizijos ekrano ar kompiuterio? Mažink šio įpročio laiką. 30 minučių būk mažiau prie televizoriaus ar kompiuterio. Po savaitės sumažink iki valandos. Ir valandą prieš miegą išjunk visus elektroninius prietaisus, paskaitykite geriau knygą, pagulėkite šiltoje vonioje ar pasivaikščiokite gryname ore. Taip miegosite daug geriau lengviau užmigsite ir pailsėsite.
16. Balus ryžius pakeisk į rudus.
17. Atsisakykite kepto maisto.

 

 

 

© 2011-2017 mudubudu.lt | Visos teisės saugomos