Mudubudu.lt
Sodas ir daržasRankdarbiaiŠeima ir laisvalaikisSportas ir sveikata
Alternatyvus gydimasis
• Obuolių acto naudingumas sveikatai
• Pagalba virškinimo sistemai
• Kokių vitaminų jums trūksta
• Grybų nauda sveikatai
• Ajurveda
• Akupunktūra ir svorio metimas
• Gydomieji augalai
• Medaus gydomoji galia
Grožis
• Kaip kovoti su celiulitu
• Grožio pasiūlymai
• Plaukų priežiūra vasarą
• Drėkinamasis kremas
• Magnio druska
• Kaip panaudoti sodą
• Plaukų problemos
• Kokosų aliejus
• Rudens šukuosenos
Sportas
• Kaip pradėti sportuoti
• Širdies susitraukimų dažnis
• Sporto šakos
• Raumenų tempimas
• Pratimai pilvo raumenims
• Pratimai šlaunims
• Efektyvesnės treniruotės
• 30 priežasčių sportuoti
• Geriausios dainos bėgimui
• Aerobika
• Valgyk ir sportuok
Sveika mityba
• Gyvenimo pokyčiai leidžiantis gyventi ilgiau
• Vaisių ir medaus sirupai
• Produktai, kurie degina riebalus
• Sumuštiniai
• Patarimai sveiko gyvenimo link

Valgyk ir sportuok

Valgyk ir sportuok
Ruošiesi bėgti maratoną? Subalansuok mitybą.

Kaip geriausiai maitintis

Mitas:
kad sportuodamas įgautum ištvermės reikia daug baltymų. Baltymai yra pervertinami. Jų jūsų organizmui tikrai reikia, bet ne tiek daug. O ypač givulinės kilmės riebalai, tikrai nepridės naudos sportuojant.

Tiesa:
Jums labiausiai reikia angliavandenių. Jie pagrindinis jūsų energijos šaltinis. Angliavandeniai užkerta kelia vangumui ir nuovargiui. Todėl kuo daugiau su maistu gausite angliavandeniu, tuo ilgiau turėsite jėgų sportuoti. Tinkama mytyba jums suteiks netik ištvermės sporto metu, bet ir likusiai dienai. Pajusite, kaip suderinę mytybą su sportu jūs pasijausite tarsi būdamas 10 metų jaunesnis.


Kur rasti angliavandenių
Valgyk daug skaidulų turinčios duonos, ryžių, pastos ar vaisių. Jokių sausainių, pieno koktelių ar bulvių traškučių.
Kiek valgyti? Jei sveriate 68 kg tai jums kas tris valandas per diena, reikia suvalgyti apie 556g angliavandenių. Apytiksliai 15-19 griežinėlių duonos.
Angliavandenių šaltinis
Valgyk brokolius, žuvį, neriebaus pieno ar jogurto, pupelių ir sojų varškę. Jokiu būdu nevalgyk mėsainių ir visko kas yra kepta aliejuje. Jei subalansuosi mitybą, tai nereikės maisto papildų turinčių daug angliavandenių. Ir greit pajusite, kad tampate daug žvalesni ir energingesni. Daug ilgiau galėsite sportuoti neprarasdami jėgų. Ką valgai jūsų kūnui yra labai svarbu, nes nuo to priklausys jūsų sveikata.

Augaliniai riebalai
Jums reikia suvartoti kuo mažiau givulinių riebalų. Bet jūrų organizmui naudingi augaliniai riebalų, todėl jie labai tinka kaip užkandis. Nebūtina jeis pakeisti visus pietus, bet nedidelė riešutų sauja tikrai naudinga. Jūms tinka šiek tiek suvalgyti riešutų sviesto, riešutų, sėklų ir alyvuogių aliejaus. Augaliniai riebalai geriau virškinami ir mažiau pasilieka mūsų organizme. Tad jokių kepintų bulvyčių, sudytų jautienos sumuštinių ir kiaulienos.

Vanduo, vanduo, vanduo!
Sportuojat jums reikia vandens.
4 valandas prieš sportą išgerkite 0,5litro vandens.
Kas 30 minučių sporto metu atsigerkite bent 200ml vandens.
Jei dalyvaujate bėgimo maratone gerkite vandens kas 15-20minučių.
Tinkamas vandens kiekis neleis jūsų kūnui kentėti troškulio ir ne taip greit išseks.

 

 

 

 

© 2011-2017 mudubudu.lt | Visos teisės saugomos