Mudubudu.lt
Sodas ir daržasRankdarbiaiŠeima ir laisvalaikisSportas ir sveikata
Alternatyvus gydimasis
• Obuolių acto naudingumas sveikatai
• Pagalba virškinimo sistemai
• Kokių vitaminų jums trūksta
• Grybų nauda sveikatai
• Ajurveda
• Akupunktūra ir svorio metimas
• Gydomieji augalai
• Medaus gydomoji galia
Grožis
• Kaip kovoti su celiulitu
• Grožio pasiūlymai
• Plaukų priežiūra vasarą
• Drėkinamasis kremas
• Magnio druska
• Kaip panaudoti sodą
• Plaukų problemos
• Kokosų aliejus
• Rudens šukuosenos
Sportas
• Kaip pradėti sportuoti
• Širdies susitraukimų dažnis
• Sporto šakos
• Raumenų tempimas
• Pratimai pilvo raumenims
• Pratimai šlaunims
• Efektyvesnės treniruotės
• 30 priežasčių sportuoti
• Geriausios dainos bėgimui
• Aerobika
• Valgyk ir sportuok
Sveika mityba
• Gyvenimo pokyčiai leidžiantis gyventi ilgiau
• Vaisių ir medaus sirupai
• Produktai, kurie degina riebalus
• Sumuštiniai
• Patarimai sveiko gyvenimo link

Kokių vitaminų jums trūksta

Papilkėjąs veidas, slenkantys plaukai, įtrūkinėja lūpų kampučiai – tai pirmieji požymiai, kad jūsų organizmui trūksta vienų ar kitų vitaminų. Žmogaus organizmas negali funkcionuoti vien kalorijomis. Žmogui būtini vitaminai – gyvybinė organinė medžiaga, reikalinga organizmo ląstelėms ir audiniams augti, vystytis ir atsinaujinti. 
Kokie vitaminai ir kam reikalingi:
Vitaminas A – regėjimui, augimui, odai, plaukams, nagams, imuninei sistemai. Vitamino A galima rasti pieno produktuose, kepenyse, kiaušinių tryniuose, morkose, pomidoruose, riebioje žuvyje.
Vitaminas E – Padeda reguliuoti raudonųjų kraujo kūnelių funkcijas, gydo žaizdas, opas, padeda įveikti uždegiminius procesus. Vitamino E galima rasti juodoje duonoje, augaliniuose aliejuose, riešutuose, kiaušiniuose.
Vitaminas D – reguliuoja organizmo kalcio apykaitą, stabdo kalkėjimo procesą, padeda formuotis dantims ir plaukams. Jo rasite žuvyse, pieno produktuose, kepenyse, gaminasi organizme veikiant saulei.
Vitaminas C – kaulams, kremzlėms, dantims, odai, augimui. Vitamino C perteklių organizmas pašalina. Vitamino C gausu vaisiuose, daržovėse, uogose, pipiruose, juoduosiuose serbentuose .
B grupių vitaminai – Augimui, energijai, baltymų, riebalų, angliavandenių apykaitai, plaukams, odai. B₁- duonos gaminiuose, mėsoje, žirniuose, kruopose. B₂- mielėse, kepenyse, mėsoje, duonoje.
 

 

 

© 2011-2017 mudubudu.lt | Visos teisės saugomos